Monday, January 11, 2010

aku pon minat juga !!

hohoho...kembali semula ke laman ini...da lame aku da update blog..kesah2 terbaru aku..keh3..
okla..wat pengetahuan korang..aku ni xda la minat sume mende,,.. tp ada la sorang dak umah aku ni (bapak) dye ni peminat setia Nikkon... boleh tahan la dye punye gamba... skunk da ada bisnes sendri..ok la kan..!! tp tok pengetahuan korang aku pon minat gak men camera ni..hoho...boley la stakat amek gamba candit ni...skodeng pon ley tahan gak..ahakxxss !!

hahaha...secara rawak je ni amek...boley la...ni pon bapak yg amek (haziq) ni bapak nyer Nikkon D80... hebat2..xx


hmmm...time MSR (minggu SelatulRahim) tgh amek gamba dak2 ni....camera pon pinjam...x mampu nk beli lg..haha
sje nk posing mcm ni...haha..nmpk mcm photographer sket..keh3..
zaf pon nk jd photographer gak..kho3.terakhir skali..... hmmm..aku pon x reti nk cakap ape lg... ok la..sampai d sni jela citer aku...nnt2 aku update lg..ok chow2..

2 comments:

wanyaziz said...

nk ckp 1 je. zul da gemuk. ekekeke :p
ske la tuh. bdn da nek

zultino -[kawan] said...

muahahahah..yeke?

Selak-selak