Sunday, December 27, 2009

Penangan Nasi Ayam Penyet

wooohh..ni lah mase aku menderita time tgh final exam..x mcm hape plk kan..
nk di jadikan cerita..aku mmg da ada gastrix, mkn tu xyah cakap la klu da name pon
student..mmg x ikot mase la makan nyer..mmg aku x makan pedas la..air gas pon kurang
tp stakat 100 plus ok je kot..tp start aku blaja kt Unikl Mitec Johor ni..pertengahan
tahun 2009 aku da start da makan mende pedas2 nih..x twu la nape..sbb ada 1 kedai tu..
name kedai tu RU UTAMA..kedai baru bkk la kt blog bru depan kampus aku nih..
aku try la nasik ayam penyet dye...FUhhH!! bkn men sedap lg dye punyer ayam n sambal
mmg kalah chefWan mcm ni..da kate sedap, mmg aku telan hari2 la makanan dye kt
ctu..boley d katekan hari2 gak la aku makan sambal dye..meleleh peluh aku.
ni hah..gamba kt atas ni..ni la nasi ayam penyet nyer..nmpk biasa je tp klu da telan
xyah ckp la beb..mmg ko dtg hari2 nyer..(alkisah la katenyer)

ni plk nk citer mcm mane aku ley dpt apendix..SEDihH!!..merana aku malam tu..
dok tergolek sane cni..kul 11 mlm aku da rase da..yela..aku kn ada gastrix..ingt pas
mkn ubat tu okay la kot..aleh2 dlm kul 1-3 mcm tu..PeerGGhh!! perit dye x mcm
nk meletop plk perot aku nih..kepala pon da berpinau..adoi nk xnk tahan jela..
sampai aku bgn 2 3 kali p muntah.. last aku tergolek gak kt depan
PC Haziq a.k.a BAPAKK!! hoho.. naseb bek la ada mmber aku sorang nih..
prihatin org nyer.. FIZI namanyer a.k.a BABY!! lol..
dye la yg sedar aku da kecampok guling2 kt lantai..klu nk d ikot kn mmg
aku xnk pg klinik..tp mengenangkan jasa sahabat aku tuh..bersusah payah
bangun..aku dlm sedar x sedar ikot jela g klinik..
sampai plk kt klinik..doktor plk suh anta p spital.. nk PECAHH katenyer!!
adoi meraban aku dlm kete... mmg mengucap 100x..haha..

haaa..ni la gamba time aku kt spital penawar..time ni aku lom operated lg..
depa suma ni la housemate aku..hensem..ehem3x..haha


hmmm..tanda tangan dr Hospital Penawar..bengkak kot tangan aku pas
kuar dr spital..aisey..!!


ni plk..time pas operated..mmg aku time ni x ingt pape..kepala hotak mmg mamai
giler babih..tgk gamba je bru aku ingt..hoho..peret2..!!


ni....apai n john..eh silap..sepet!.. mereka semua ni mmg setia..
menunggu dgn penuh keImanan dan kesabaran..

woooooaaaaahhhhh!!! ngantok plk aku nk citer panjang2..keh3x..
ok la..skunk ni..aku da ok dah..da 2 bulan da kuar spital..
kesan parot kt perot aku ni ada 3..mmg xley ilang la kot..
tp nk wat mcm mane...REDHA la ngn ape yg berlaku..
bkn aku yg mintak..ni semua ketentuan n pengajaran dr
Yg Maha Esa..

OK la GENG !! sampai cni jela citer aku yer.. gua mau tdo r beb..
pape aku update lg...ok chow.. Salam!

8 comments:

Anonymous said...

kalau nasi ayam penyet tu mmg la ko makan ari2,dah mana tak nya,satu rumah minat..haha..eh,aku pown melawat ko kat sepital..takde gambar pown..hukhuk

zultino -[kawan] said...

hahahha..sebab sedap tu yg sume suke...hahaha...yeke? aku x ingt la sape dtg? mamai kot..
gamba mintak kt aziq..

zuwairiaiman said...

nasi ayam penyet.. nape x panggil lenyek ek? dari umur 17 tahun lagi aku x dpt solve kes ni

zultino -[kawan] said...

muaahahaha..sbb ayam tu di penyet..bkn d lenyek..!

...Nurul Aniza... said...

uwaaa..teringat niza pon penah kene bende yang same.. sakit glerrr~

zultino -[kawan] said...

eh yeke?? niza pon pena kene ker?

SePeT said...

yea yea..
gamba aq ader kat cini..

haha..

zultino -[kawan] said...

suke r tuh?? nk aku delete?? muahhaaha

Selak-selak