Wednesday, March 2, 2011

Oh! Media FM Kini Beraksi



Haa.. latest news.. takdela latest sangat.. padahal dari semalam lagi dah start.. lambat pula nak update.. Hehe.. 

Sebenarnya salah satu website favourite aku akhirnya kini dah melancarkan 1 lagi projek underground yang pasti menarik minat para pengunjung website tersebut.. ya.. aku sendiri pun suka.. Korang tahu tak apa tu Oh!Media Network? tak tahu? adeh.. rugi-rugi.. nak tahu layan entri lama aku nie ye..

Kenapa Saya Suka Oh! Media Network


Ok berbalik kepada tajuk asal ya.. sebenarnya projek yang aku maksudkan tu adalah sebuah stesen radio online.. ya.. online ok! bukannya radio yang korang duduk dengar dalam kereta tu.. Hehe.. mereka still lagi dalam proses percubaan.. tapi tadi aku layan jap boleh tahan la juga.. menarik.. suka amat.. terutama bila korang dah add facebook pages Oh!Media FM tu korang boleh request lagu atau bagi ucapan ke apa dengan melalui komen je dekat situ.. menarik bukan?

Kalau nak join sekaki dengar sama-sama radio online Oh!Media FM tu boleh la pergi dekat link bawah nie ya..

(website nak dengar radio nie)

(jangan lupa add fanpage mereka..)

So apa lagi? layan! jangan tak layan ya! Hehe.. chaiyok Oh! Media Network.. moga bertambah lagi projek-projek yang mantap macam nie.. Hehe.. suka-suka!

Thats all..

No comments:

Selak-selak