Sunday, May 9, 2010



bila aku buat sesuatu...
aku x pernah rasa ko menyokong aku..
tp bila ko lakukan sesuatu..
aku org paling bersemangat ingin tahu...
mungkin ko x nmpk aku pedulikan ko...
mungkin ko x nmpk aku kesah kn ko..
mungkin ko x nmpk aku risau kn ko...
sbb ko x pernah peduli...
sbb ko x pernah kesah...
sbb ko x pernah risau...
bila aku bertanya kan sesuatu..
ko menjawap sesuatu...
tp dgn sifat keegoan ko itu...
siapa yg x akan terasa klu ko menjawap mcm tu...
sape yg x akan tersinggung yg ko ckp mcm tu...
yg ko twu...ko BTOL...
itula sifat org yg pernah aku jmp seblum ni...
yg dah nmpk pd diri ko...
bila ko faham ape yg aku rase.....
ko xkan ckp mende2 yg boley menyinggung kn perasaan...
yer...ko akan nmpk aku x paham ko.......
sbb ianya bermula dr sifat ko...
sifat yg ingin menang...dan tidak mahu mengalah...
terpulang pd diri ko....
nk anggap aku siapa....
terpulang pada diri ko nk gelarkan aku mcm mane....
dan terpulang pd diri ko....
hendak cerita kan tentang aku pd siapa....
ko menjanji kan diri ko tidak berkata2...
tp aku twu....org yg berada d sekililing ko tahu pasal aku..........
aku cuma nk ko rase....ape yg aku rase....
ko wat aku rasa aku tidak penting...
ko wat aku rasa aku sekadar tempat luahan sementara....
aku cuma nk ko rasa ape yg aku rasa.....
bila ko dah faham keadaan sebenar...dan keadaan sekiling ko....ko akan twu...siapa diri ko yg sebenar......
ko mungkin xkan faham "sbb ko susah nk faham org"


4 comments:

Nur Ezzura said...

Weh..nape ko ni..emosi tganggu ni..
ko marah sapa ni??aku hairan lah!

zultino -[kawan] said...

hmmm...ada la...seseorang...aku x marah...aku terasa hati ja..

zatyhanyut said...

wow, tepat sasaran dekat kawan aku , hehe

zultino -[kawan] said...

hahahaha....khas tok dye..

Selak-selak